SnelStart biedt verschillende software pakketten voor (inmiddels ruim 73.000) ondernemers, om hun boekhouding makkelijk zelf te doen. Voor een groot deel dan: factuurtje maken, bonnetjes inboeken, periodieke btw-aangifte. Ja, dit kun je echt zelf! De rest laat je over aan je accountant of boekhouder. Zo houd jij meer tijd over voor ondernemen. SnelStart maakt boekhouden makkelijk!
Makkelijk boekhouden
Of je nu een groot of klein bedrijf voert, SnelStart helpt je jouw boekhouding op orde te houden. Jij maakt zelf binnen een minuut een factuur. Onbeperkt. Voor een vast bedrag per maand. Daarnaast houd je via de app je inkopen bij. Btw-aangifte is ook niet zo spannend meer. SnelStart rekent uit wat je moet betalen en jij stuurt je aangifte met één klik naar de Belastingdienst. En als je ook je zakelijke bankrekening koppelt aan je administratie is het grootste deel van je boekhouding al gedaan. Terwijl jij lag te slapen. Handig toch!
Een paar van onze voordelen:
- Alles onbeperkt; factureren, offertes, boekingen
- Snel relaties toevoegen via het KvK-handelsregister
- Gepersonaliseerde factuur-/offertelay-out
- Bankkoppelingen met Knab, ING, Rabobank, ABN AMRO & Triodos
- Altijd en overal online via de webapplicatie
- Handige app om bonnen te scannen
- Online samenwerken met accountant of boekhouder
- Deskundige klantenservice via chat, mail, telefoon en webcare
Check onze website voor meer informatie. Of bel ons. We adviseren graag over een passend product. Je kunt ook een proefversie aanvragen: 30 dagen lang geheel vrijblijvend. Het abonnement stopt automatisch.